Tuesday, December 30, 2008

wedding cik adi

baru sebok nak tulis post arini. sebab we all nk pindah maka internet kat rumah xsambung dah, hariz was thinking of trying to use wimax n see how it goes. maka, mengupdate pada hari bekerja sajalah hehehe..

cuti2 digunakan sepenuhnya, went to solemnization (friday) n reception (saturday) of adi n farizwan. eh no, this is not a guy-guy situation ok, adi is a girl. she was there for me during my solemnization, in fact she camped at my place for a few days before my day, sgt terharu ok, dtg dari shah alam ke sg petani juz for me n hariz. pastu aku angkut plk dia ke terengganu to be my pengapit kat sana. for that i'm eternally grateful.

xde pic, sbb xbwk kamera, bateri hp pun ala-ala hidup segan mati x mahu. seb baik byk kameraman kat hall tuh buleh la aku suruh emel ke aku. tp cik adi sgt cantik time reception. aliah dan aku jadik dayang peneman si adi kat umah dari awal pagi. pepagi sabtu tu pukul lapan aku dah tercongok kat shah alam (mcm p keja pulak, chett). yg kelakar, sbb elok2 je kunci rumah (padlock biasa bukan solex ok maka xperlu anak kunci), yg pengantin perempuan baru teringat dia tertinggal kasut kat dlm rumah, si pengantin lelaki plk tinggal keris dia. bijak kan pasangan pengantin ni? dlm ati aku haaaaa elok la korg kawen dua org

pastu dah on the way to the hall makcik2 pakcik2 baru decide pengantin dua org tu naik merc .. kalo x, si bride berhimpit dlm kete viva, si groom dlm kete kancil. kesian.. org terlupa transport diorg. tp after all those chaotic moments, sampai je kat hall pkps tuh everything fell into place.

to ms adilah, congratulations babe! baru semua org tau yg kamu sgt cantik kan, kitorg dah tau lama dah.. hehehehe.. welcome to the club! :)

No comments: