Wednesday, December 31, 2008

yippeee!!

happy new year everyone!! one of my tiny resolutions (yeap now i can think of one) is to keep my handbags rotated n cared for equally, xde anak2 tiri. but since aku sllu tertinggal barang in the other bag everytime i rotate my bags, rotation tetap x adil dan saksama. n being me, everything under the sun is in my bag, which explains semua kes2 call xsempat angkat tuh.

enter my bag organizer.

u remember in one of my post i mention about getting it? now i have one. yeay! aritu berjaya jumpa bag organizer yg aku idam-idamkan di weekend bazaar cineleisure. hasil nya:



sebelum


selepas

best kan tgk beg yg lebih tersusun? aku baru dpt merasa. happiness!! :D

4 comments:

sHaHiedDaH said...

wahh,... (buat muka kagum)

mana gambar umah baru (sblom n lepas perabot)

anis-chan said...

xpindah lg la beb. perabot kat living room sama ja, cuma yg dlm bilik dgn dapoq ja beli pun. maka hg mai umah baru blh tgk heehehe

reena said...

Oh, bag saya mcm tong sampah bergerak.LOL.

anis-chan said...

tgk la mine in the b4 pic hahaha tu pun dah kemas2 xde tisu2 dan resit2 segala kalo x mmg tobat xjumpa satu mende pun :)