Friday, February 13, 2009

doodlidums

escape lagi.

wah, dah lama xguna perkataan nih. rasanya masa kat ssp je lah pakai pun.

escape prep, escape dinner, mcm2 escape lagi lah. tp aku xpandai bab2 ni, maka jarang buat bagi mengelak org yg bersekongkol terkantoi. pathetic gila.

penah escape gotong royong x ah? aku pun x ingat. rasa mcm susah je nk escape weeding hari sabtu tuh. pegi tp stkt cabut rumput setempat sampai botak sambil menyembang ada lah.

skrg ni, ye, aku escape gotong royong. mcm budak skolah pulak.

mintak maaf lah, weekend aku mmg sllu ada program. hehehe... patutnya aku kena dtg ofis esok nih, dia nk buat softlaunch 5s, yg dah berkurun buat tp xmintak2 sijil tuh. so skrg nk all out, dpt sijil thn ni. maka byk la gotong royong.

last year ada jgk buat. tp aku xpenah p. heh. ada je mende came up, nk buat cne hehehe (mcm la teringin nk dtg ofis time weekend kan..)

happy weekend yeay!

No comments: